Advertoriale

8 aspecte de care să ții cont când cumperi mobila pentru sufragerie din magazinele online

publicat pe 22 sept. 2022

    Cumperi corect mobila sau este o achiziție impulsivă? Pentru a nu face o greșeală și a cheltui prea mult (sau pentru a avea surprize ulterioare), avem trucuri și sfaturi pe care experții în achiziții le aplică înainte de a confirma coșul de cumpărături. Ca atare, iată opt sfaturi de care să țineți cont atunci când cumpărați mobilier pentru living din magazinele onlineꓽ

    1. Începeți să căutați mobilier devreme, comparați și evitați cumpărăturile impulsive

    Atunci când trebuie să căutați mobilier pentru sufragerie, trebuie să faceți acest lucru în timp util. Datorită cumpărăturilor online, economisiți călătorii în magazine și timpi de așteptare, dar trebuie să comparați prețurile mai multor magazine. Deschideți un tabel Excel sau un document Word și lipiți adresele URL ale opțiunilor pe care le doriți, astfel încât să nu fie nevoie să le căutați. În acest fel, comparând și căutând, evitați cumpărarea compulsivă. Iar dacă sunteți în căutarea unei platforme ce comercializează și mobilă second-hand, dar și nouă, puteți accesa site-ul celor de la offero.ro

    2. Luați în considerare întotdeauna costurile de transport

    Când cumpărați mobila pentru living și decorațiuni online, trebuie să știți că, în funcție de cantitatea de achiziție, magazinul va adăuga costurile de transport, iar acestea diferă și în funcție de valoarea achiziției. În plus, ar trebui să verificați unde livrează marfa, dacă o duc la ușă sau la sediul firmei de curierat, dacă prețul include asamblarea. Citiți toate acestea și dacă aveți întrebări, înainte de a confirma coșul de cumpărături, scrieți un e-mail sau discutați pe chat sau telefonic cu serviciul pentru clienți.

    3. Ce metode de plată există

    Deja aproape toate magazinele online vă permit să alegeți între diferite platforme de plată, paypal, card de credit sau chiar prin transfer bancar. Feriți-vă de cei care oferă doar o opțiune de plată sau, cel puțin dacă puteți, luați legătura cu magazinul. Din fericire, cele mai multe magazine oferă deja diferite opțiuni de plată pentru client.

    4. Retururi

    Prin lege, magazinele online trebuie să ofere clientului un termen limită pentru returnările, iar acesta va depinde de data livrării comenzii. Această măsură oferă și mai multă siguranță clientului atunci când decide cu privire la achiziția pe care o va face.

    5. Verificați calitatea site-ului

    Acesta trebuie să conțină aspecte clare pentru client, prin furnizarea de informații prețioase, precum stocul disponibil. Un site care integrează butone ușor de reperat și accesat este unul în care navigarea va fi una facilă.

    6. Referințe despre firmă

    Un site trebuie să pună la dispoziție informații referitoare la datele de identificare ale firmei, precum și aspecte ce vizează modalitatea de plată, siguranța plăților online. Transparența furnizării acestor date este un aspect pe care să îl luați în considerare atunci când aveți îndoieli legate de acel magazin online.

    7. Informațiile despre produs trebuie să fie consistente

    Pe lângă fotografii făcute din diverse unghiuri, un site trebuie să ofere date ce includ  măsurătorile exacte ale mobilierului, materialele din care se compun corpurile și orice alte caracteristici esențiale pentru cumpărător.

    8. Verificați dacă există opțiunea de montaj contracost

    Există magazine online care le oferă clienților această posibilitate, iar în situația în care nu observați acest lucru specificat pe site, luați legătura telefonic, pe chat sau e-mail cu firma respectivă.

    Țineți cont de aceste opt aspecte, iar cumpărăturile online în vederea achiziționării mobilierului pentru living vor fi mai ușoare și în siguranță!

    ALTE SUBIECTE INTERESANTE
    Subscribe
    Notify of
    guest
    0 Comments
    Oldest
    Newest Most Voted
    Inline Feedbacks
    View all comments