Simplitate și minimalism în cel mai revoluționar produs IQOS – ILUMA
Designul grafic este în continuă evoluție și se adaptează vremurilor în schimbare. Pe măsură ce înaintăm în 2023, apar tehnici noi care influențează felul în care abordăm designul, tehnologia și comunicarea vizuală. Mereu conectat cu cele mai actuale tendințe, IQOS reușește să integreze cele mai inovatoare elemente atât în designul de produs și tehnologie, cât și în cel de eveniment. Cea mai recentă ocazie să-și demonstreze spiritul creativ a fost chiar lansarea IQOS ILUMA, la Muzeul de Artă Recentă. Iată doar câteva dintre ele:
Suprarealismul holografic
Suprarealismul holografic creează un sentiment futurist, din altă lume, folosește culori irizate, modele holografice și lumini de neon și este inspirat din știință, ficțiune și tehnologie. Fie că este vorba de utilizarea în designul ambalajelor sau în branding, vibrațiile holografice sunt cu siguranță una dintre tendințele momentului.
La lansarea IQOS ILUMA, suprarealismul holografic s-a simțit de la primul contact, căci întreaga clădire a Muzeului de Artă Recentă a fost îmbrăcată în lumini arhitecturale care au redat în turcoaz irizant forme abstracte declinate din imaginea brandului.
3D abstract
Abstract 3D este o tendință care se concentrează pe crearea de modele tridimensionale de natură abstractă sau experimentală. Acest trend este inspirat de sculpturi și instalații aduse la viață în formă digitală.
Participanții la evenimentul de lansare IQOS ILUMA au simțit experiența 3D încă de la primul pas în interiorul clădirii, ale cărei culoare au fost transformate în adevărate tuneluri de lumină și oglinzi infinite tridimensionale, un spațiu de tranziție către un fel de Țară a Minunilor dincolo de care membrii IQOS Club au putut descoperi cele două variante ale noului produs: IQOS ILUMA și IQOS ILUMA PRIME.
Aspecte curate
Machetele promovează simplitatea și minimalismul, senzația brută, nelustruită, cu modele texturate care încorporează elemente de cultură punk și underground, dar și de grunge brutal care a revenit și el cu o notă modernă. Designurile cu un aspect curat se caracterizează prin utilizarea modelelor plate, cu accent pe utilizarea spațiului negativ. Aspectele curate sunt o modalitate excelentă de a crea modele simple, elegante și ușor de înțeles.
Aceeași tendință spre simplitate se regăsește, în mod evident, și în inovatorul IQOS ILUMA, al cărui design elegant propune o structură simplă, din aluminiu, învelită într-o husă din material textil. Gama de accesorii care însoțesc noul dispozitiv permite utilizatorilor să-și exprime creativitatea.
Nostalgia modernă
Estetica nostalgică duce mai departe influența începută anul trecut și continuă să evolueze. Această tendință se caracterizează prin utilizarea elementelor de inspirație vintage, cu o notă modernă, iar rezultatul este un design care se simte în egală măsură familiar și proaspăt.
Scheme monocromatice și texturi stratificate într-o varietate de tonuri similare se regăsesc în cele patru variante propuse de IQOS ILUMIA PRIME: gold khaki, obsidian black, jade green și bronze taupe, dar și în cele cinci alternative inspirate de natură pe care le aduce IQOS ILUMA: pebble beige, pebble grey, moss green, sunset red și azure blue. Descoperiți mai multe detalii despre detaliile și funcționalitățile noilor produse pe iqos.ro.
Tendințele de design grafic din 2023 se regăsesc, așadar, atât în designul de brand cât și în cel de produs, iar IQOS ILUMA propune forme și texturi care respectă în detaliu cele mai creative direcții pentru anul acesta. Puteți fi la curent cu noutățile brandului pe Instagramul iqos.ro, unde se anunță concursuri și evenimente pe care comunitatea IQOS cu siguranță nu ar vrea sa le rateze în perioada următoare.
Material susținut de IQOS.
IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.