În fiecare an, de Black Friday, îmi promit că o să stau cuminte, că știu deja traseul pe care îl urmez atunci: îmi fac o cafea, deschid un laptop și instant zece taburi deschise cu oferte. Într-unul e un shop online cu produse la reduceri, în altul site-uri de travel cu bilete de avion ieftine iar al treilea e ceva obscur la care nici nu mă gândeam că mă voi uita, gen detergenți bio (da, am ajuns la vârsta aia). Și, undeva între toate astea, stau cu un ochi pe notificările de la ING Home’Bank, care-mi tot arată ce iese din cont. De obicei, în direcția greșită. Anul ăsta am decis că n-o să mă mai uit doar la ce cumpăr, ci și la cum cumpăr.
Totul a început cu o notificare „ING a dat startul oficial la Black Friday 2025”, iar primul lucru care mi-a sărit în ochi a fost o ofertă care chiar avea sens: Amazon a intrat în ING Bazar, platforma de oferte cu cashback. Am intrat mai mult din curiozitate și am văzut detaliile: cashback între 3% și 8%, în funcție de categorie. Opt la sută pentru produse din secțiunile modă, încălțăminte, genți, portofele, cinci la sută pentru beauty, bijuterii, decorațiuni, mobilă și bricolaj. Cum mi-am mai luat geci și sneakers de pe Amazon.de, chiar pare super combinație să-mi fac mai puțină pagubă când îmi iau haine de iarnă acum. Sigur, nu e o avere, dar e sentimentul ăla că banii lucrează și în sens invers. Pentru prima dată, reducerile mi-au părut inteligente, nu impulsive. Și m-am gândit să explorez câteva dintre ele.
Citește continuarea articolului pe b365.ro
Articol susținut de ING Bank